vrijdag 25 februari 2011

225x maakt één sprei.


Weer een project af. Soms vraag ik mezelf weleens af waarom ik altijd aan dit soort grote projecten begin. En waarom niet gewoon!!!! eerst met bijvoorbeeld een kussen. Maar ja die gehaakte kussen verkopen ze gewoon bij IKEA voor weinig. Het is heerlijk hoor dat haken begrijp me niet verkeerd maar zo'n sprei vraag heel veel tijd.
Maar wat zit ik te mutsen, hij is toch gewoon ook weer mooi geworden. Tenminste dat is mijn bescheiden !! mening.
Alleen twijfel ik of ik hem toch niet nog iets groter zal maken.
Wat vinden jullie?



 Prima geheel zo met een quilt en kussens van Blokker en de gehaakte kussenhoesje van IKEA.
En nu maar hopen dat de hond er met zijn vieze pootjes te vaak op springt.
Want ik verdenk haar er stiekem van dat wanneer ik naar werk ben ze lekker ligt te slapen op ons bedje.
En de kat helpt haar daarbij want die springt de deur voor haar open zodat ze de slaapkamer in kan.
En de deurknoppen omdraaien? Nee dat is echt niet stylisch verantwoord.




Ik wens al mijn lieve bloglezers een heel fijn weekend.


11 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig geworden Marja, maar ik (en ja wie ben ik? De maker van piepkleine projectjes inderdaad0 zou hem toch nòg mooier vinden als hij wat royaler valt, zo van: ja, ik kijk niet op een vierkantje meer of minder...Nou gauw naar je andere blog, maar niet voordat ik jou en Hans ook een heerlijk weekend toegewenst heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor! Bewonderenswaardig hoeveel geduld je daarvoor moet hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar haal je het geduld en de moed vandaan om aan zo'n groot prject te beginnen.
    Grote pluim verdiend want ik vind het zo knap en zo mooi.
    Oja...mag ik heel voorzichtig zeggen dat ik 'm ook iets groter had gemaakt....(bedoel ik heel positief hoor)!!!
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!prachtig heel wat haakwerk maar het loont de moeite.Ik heb er een gekocht in de kringloop en die is ook te klein, spijtig maar wie weet is er straks of morgen een die groter is ,want daar durf ik zelf niet aan beginnen.
    Nog een heel leuk weekend Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nice! Beautiful Blog
    I love all of them!!
    hugs from Chile
    c@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he het ziet er erg mooi uit ik zou het zo laten een plaatje een wat een werk had je mijn bericht nog gelezen op mail dat ik het over had gemaakt voor minty liefe groetjes rommy ik hoop dat ik snel wat van je hoor doei

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai! Heel erg mooi is 'tie geworden hoor! En wat een karwei...inderdaad dat haken is nog wel leuk maar al die draadjes afwerken...
    Ik vind het een heel mooi sprei geworden. Misschien kun je nog een andere rand er omheen haken (zoiets als een picootje of kastrandje), dat maakt de rand ook mooi af en hij wordt dan wat groter? Maar zó is het ook al een beeldschoon sprei. Misschien toch een haakje op de deur tegen inbrekend huisvee?
    Groetjes van Mama lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga je volgen hoor!!
    Kom ook eens bij mijn rond neuzen op mijn blog. Dat vind ik erg gezellig!

    Fijne week,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I went to your other blog and now I descover this one, your creations are wonderfull and of course your bears are really lovely.
    Have a nice day
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat een mooie sprei!
    Ik wil er ook een haken, maar het is nogal een groot project en mijn hoofd stoomt over van de ideeën.
    Ik vind de maat prima!

    Ik ben van deze blog ook volger geworden!!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...