donderdag 31 december 2009

Op de drempel van een nieuw jaar even terugkijken.



2009 
Een jaar met weer veel nieuwe Rosabears.
 Sommige vonden een nieuw tehuis.
De start van Atelier Rosabears.




2009
Maar het waren niet alleen nieuwe beren welke "geboren" werden.
Er werd nog veel meer geknutselt.
Breien, haken, bloemschikken, scrappen, naaien enz.

Ik wil de lezers van mijn blogs bedanken voor jullie reactie's en de inspiratie.
En wens jullie een geweldig, inspirerend, creatief en liefdevol jaar.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,

    Wat heb je het afgelopen jaar veel mooie beren en andere spullen gemaakt!! Ik hoop dat dit jaar ook een mooi, gelukkig, gezond en creatief jaar wordt voor jou en je familie!

    Lieve groet,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Marja! May fairies and elves bring you all the best for the new year and make all your dreams come true!

    Bunches of Bear hugs, Biene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gelukkig nieuwjaar! En wat heb je veeeeeeel mooie dingen gemaakt zeg!
    *liset

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wens u een gelukkig en gezond 2010toe en ook nog heel veeeeeel berekindjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hay Marja,

    Een goed en vooral gezond 2010 voor jou en je familie.

    En een goed berenjaar, met veel van die lieve beertjes..

    Alle liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Marja,

    Let me wish you a very happy and creative New Year:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Rosabears,

    Ik kijk nog niet zo lang mee.maar van wat ik gezien heb geniet ik wel,je maakt leuke beren ze zijn ook mijn stijl hoe ze gekleed zijn erg leuk.

    Groetjes G

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cuanta cosa tan hermosa tienes en tu blog ¡Me encanta!!
    Saludos
    http://florff.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marja, leuk dat jij je opgegeven hebt als volger van mijn blog.
    Ik volg ook nog een beren blog.Ik weet niet of je het kent.
    De naam is :Little bear studio draffing bears.
    Haar naam is Carolyn.
    Misschien leuk om even te googelen.
    Lieve groet,Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...