woensdag 14 mei 2008

Sfeerplaatjes









Even een kort berichtje i.v.m. een beetje tijdgebrek op dit moment, maar dat zal jullie wel bekend in de oren klinken. Veel in de tuin gewerkt, trainen voor de 10 kilometer hardlopen in Leiden aanstaande zondag en natuurlijk ook genoten van het mooie weer.
De foto's zijn gemaakt in de tuin en tijdens een wandeling in de omgeving van ons tweede huisje bij de Nieuwkoopse plassen.
Zoekplaatje: bij het vergroten van de bovenste foto ontdek je een rietzanger(tje) in het riet en op 1 van de foto's van de bloesem een bij.


Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Ha Marja, dat tijdgebrek klinkt mij zeker bekend in de oren...het zoekplaatje moet maar een volgende keer, maar ik wil je wel veel succes en plezier wensen voor zondag! groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja,ook mij komt het bekend voor. Ik blog nog maar pas en vind het leuk, dus probeer ik tijd vrij te maken. Maar ik heb ernaast een full-time baan een huishouden, hobbies, waaronder het Picasa forum. Oh ja en mijn vriend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hardlopen!!! nou ik hoop voor jullie dat t niet meer zo warmn is dan want dat lijkt me geen pretje. succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hello Marja,
    a nice blog you have. Your bears are very sweet. greetings from Germany Mira!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...