maandag 25 februari 2008

Leuke dingen

Vandaag was mijn vriendin bij mij op visite en bracht voor mij een super mooi cadeautje mee.
Ze weet het iedere keer weer voor elkaar te krijgen om voor mij iets speciaals te vinden, is het niet iets met roosjes dan is wel iets als toevoeging aan mijn andere verzamelhoekjes in huis.
Deze keer was het een prachtige waterkan met geslepen glas en hij heeft dan ook een mooi plekje gevonden op mijn tafeltje met zilver en glas.
De kan is zo'n 35 cm. hoog.

Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Hai, was even lekker bij je binnen. Een heerlijk weekend gewenst en tot gauw. groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...