zaterdag 15 oktober 2016

Mistige ochtenden...........





Hallo lieve blogvolgers.
Alweer een week voorbij. Een week die zondag begon met een strakblauwe lucht. Alweer worden we verwend met een heerlijk nazomers zonnetje. We maakten een wandeling in park Cronesteyn. Dit park ligt tussen de, altijd drukke, A4 en de stad Leiden. Maar daar is hier niet zo heel veel van te merken. Rust, groen en natuur in de randstad. Wil je meer lezen over dit park klik dan even door naar deze site http://www.polderparkcronesteyn.nl/





De maandag, en ook de dinsdag begonnen met mist. Ik maakte mijn lange wandelingen met de honden in de vroege ochtend. Dat leverde veel mooie plaatjes op. Het zijn vaak maar korte momenten wanneer de zon de mist probeert te verdrijven. Een speciaal sfeertje hangt er dan.
En daarom deze week veel foto's van deze mystieke ochtenden.

















































Gebeurde er dan helemaal niets anders de afgelopen week ?
Ja hoor, er was weer een gezellige dag in het Handwerk Café, ik maakte heel veel potjes stoofperenjam, mijn Fair Isle sjaal is af ( oké niet helemaal hoor, want er moet nog geknipt worden en een bies gebreid), er werden nog een paar Splendid Sampler blokjes genaaid.
En maakte ik een begin met het opruimen van mijn hobbykamer.
Wat een werk, wat een rotzooi en zeker nog niet klaar.
Maar het moest er gewoon eens van komen. 
Want ik heb gewoon TE VEEL spullen.
Eens kijken of ik de kringloopwinkel daar blij mee kan maken.

Wordt vervolgd.



2 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt.
    Van dat polderlandschap kan ik zo genieten..
    Fijne zondag Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's zeg...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...