vrijdag 26 juni 2015

Er loopt een streepje door.......week 25




Vandaag weer een streepje.
We schieten al aardig op met de deken.
Nog 12 patronen = 12 weken
Gaat het bij jullie ook allemaal naar wens ?
Of loop je misschien nog een klein beetje achter ?
Geeft allemaal niet.
Haken doe je voor de lol en ontspanning.
Het is geen wedstrijd.
Het is ZEN !!!


 In mijn vakantie heb ik geen haaknaald aangeraakt.
Nou ja niet helemaal waar.
Ik heb de haaknaalden ingepakt met een voorraadje wol.
Maar daar is het ook bij gebleven.
Ongebruikt.
Gewoon even geen inspiratie.
Net niet de juiste wol bij me.
Geen zin.
Vakantie.
 


 Voor degene die de blokken alvast aan elkaar willen zetten plaats ik wat foto's van mijn deken.
Maar het aan elkaar zetten kun je natuurlijk gewoon lekker op je eigen manier doen.
Ik heb de blokken toen ze allemaal klaar waren door elkaar op de grond gelegd.
En gekeken wat ikzelf het mooist vond.
Dat resulteerde in banen van gelijke blokken.
Maar misschien vind jij het wel mooier om ze allemaal kriskras door elkaar heen aan elkaar te maken.




 
Het blok van deze week kun je weer downloaden via de onderstaande link.
Waar ook alle voorgaande patronen op staan.
 
 
Wanneer je nog mee wil gaan doen, nog niet begonnen ben, nog steeds twijfelt ???
De patronen blijven erop staan.
 
Veel haakplezier en geniet van het mooie weer.
 







2 opmerkingen:

  1. Het wordt een mooi plaid hoor. Ik doe niet mee maar wil je toch een compimentje geven over de mooie deken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het deken is prachtig groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...