zaterdag 4 mei 2013

Vrolijke vlinders...........

 
Een kerstplaatje in mei ?
 
 


Zo versierde ik dit, zelfgemaakte bord in december.
Het zijn 3 schilderdoeken, aan elkaar gemaakt met beugeltjes en bespannen met een linnen stof.
Na de kerstboom kwamen er gehaakte hartjes op te hangen.
En nu had ik zin in iets kleurigs en zomers.
 

Ik knutselde met schaar, vrolijk papier en lijm.


 
En maakte deze vlinders.









De vlinder patronen googlede ik.
Afbeeldingen, vlinder, kleurplaten.
Printte ze uit op stevig papier en gebruikte ze als sjabloon.


De papierblokken komen bij de Action vandaan (lang leve de Action), de voelsprietjes (ik geloof dat het eigenlijk meeldraadjes zijn voor bloemen) had ik nog ergens tussen mijn knutselspullen bewaard.


Ik zocht tussen mijn oude ansichtkaarten naar afbeeldingen van bloemen.
En speldde ze vast rond de vlinders.


 
Een vrolijk lente-zomer-plaatje, zo bij elkaar.


6 opmerkingen:

  1. Om blij van te worden.......
    Heerlijk bloemen en vlinders....het ultieme zomer geluk.
    Ze zijn prachtig geworden.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkelijk prachtig.
    Ik word er vrolijk van,van je foto's.
    Ze zijn zo lekker fleurig.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige♥ vlinders♥..;))
    Daar krijg je echt Zomer♥♫ kriebels♥♫ van..;))))
    Fijn Zonnig☼☼☼ Weekend♫ Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat staat dat prachtig zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super vrolijke post zeg heel leuk gemaakt leuke ideetjes ......fijne zondag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja.
    Wat een leuk idee. Je moet er maar opkomen. Heel mooi met die mooie kaarten.Dat maakt het chic.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...