woensdag 6 februari 2013

Hartjes haken.

 
Zomaar een week verder.
Soms glipt de tijd tussen je vingers door.
Wat er deze week ook door mijn vingers glipte was een haaknaald en felle kleurtjes katoen.
Een heerlijk werkje om te doen, onderwijl luisterend naar fijne muziek of een tv programma, waar je niet perse naar hoeft te kijken maar luisteren al genoeg is.
 

 
Ik maakte er slingers van en spelde ze, voorlopig, even vast op dit memo bord.
De beschrijving van de kleine hartjes vind je HIER.



De tutorial van de grotere hartjes vond ik op dit blog:
Daar vind je nog meer leuke ideetjes en tutorials.






 
Minder kleur maar zeker niet minder leuk.




Wat een prachtige dag is het vandaag.
Schijnt bij jullie het zonnetje ook zo uitbundig?
Ik ga er van genieten, een lange wandeling maken met de honden.
Geniet van deze mooie dag.

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige hartjes heb je gemaakt en wat leuk zo'n slinger.
    Dit haken gaat beter dan met het zpagettigaren.
    Fijne dag, hier schijnt ook heerlijk de zon.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier geen zonnestraal te zien (Zuid-Limburg). Tot net heeft het licht gesneeuwd. Ik hoop dat we vanmiddag ook nog wat zon meekrijgen! Geniet maar van je wandeling.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooo leuk! Maar mij lukt het niet helaas,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk,je gehaakte hartjes.
    Ja,ook bij ons veel zon.
    Het dunne laagje sneeuw was hier zodoende snel verdwenen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Marja,
    danke für deine lieben Worte, ich habe mich darüber sehr gefreut! Wunderschöne Herzen hast du gehäkelt, sie ganz, ganz toll geworden! Ich liebe Herzen!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely! So glad you liked my little hearts and could follow along ok :)

    S x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...