maandag 5 november 2012

Bloemen in huis.

Bloemen.
Het gebeurt niet vaak dat er hier geen bloemen in huis staan.
Deze twee bloemen mandjes vulde ik met twee kleuren roosjes, besjes en paarse statice.
En op zo'n donkere dag als gisteren hoort daar ook wat licht bij.
 













Op een ander tafeltje deze oude rozensteker met ook weer twee kleuren roosjes.
De grote pompoen is de voet van een lamp.
Onder het stolpje zitten twee van mijn handgemaakte beertjes.





 
Genieten van de kleine dingen.


4 opmerkingen:

  1. Your flowers are delightful. Plus your little bears just set the scene so well. I agree it is the simple things in life that give us the most pleasure.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heel erg mooi.
    En die schattige kleine beertjes zijn zo lief vind ik.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sfeerfoto's, vooral de laatste twee met die werkelijk schitterende boeketjes.

    En zo lief twee van jou beeldschone beertjes onder dat lieve stolpje.

    Daar zal je zeker continu van genieten.

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd ook van de kleine dingen en vooral van bloemen. Maar in dit geval valt mijn oog op nog twee kleine dingen waar ik op slag verliefd op ben.
    Samen zitten ze klein te zijn onder de stolp.
    Wat een lieverds.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...