woensdag 11 april 2012

Kleur en fleur op woensdag.


Na een weekje afwezigheid, we waren er even tussenuit, doe ik deze woensdag weer mee aan "kleur en fleur op woensdag".
We hadden geen computer mee op vakantie waardoor ik mijn project van
"A GRANNY A DAY-COLOUR MY DAY" voor de maand maart pas deze week post.


Wat een vrolijk project is dit, door de kleurtjes, maar ook omdat de granny's makkelijk zijn om te haken, niet heel veel afwerkdraadjes hebben en je de deken onder je handen ziet groeien.
91 zijn het er inmiddels


En zo met de Baboesjka's erbij wordt het een nog kleurrijker geheel.




En ook dit kitscherige mandje met roosjes kleurt erbij.




Inmiddels ben ik weer verder gegaan met de april-granny's.



Voor nog meer kleur en fleur op woensdag:

11 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kleurtjes!!! Samen met het zonnetje buiten goed voor het ultieme lentegevoel! Enne... een tijdje zonder computer is wel goed voor de creative produktie hè!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schiet je deken al mooi op.....hij wordt heel leuk en kleurrijk.
    De baboesjka's zijn ook zo fleurig...

    Prettige dag verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kleurige granny's.Het ziet er lekker kleurig uit.
    Fijne dag, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou dat is pas kleur wat is hij mooi zeg maar best wel een werk ,maar dan heb je wel wat .....heel erg leuk ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh, hij wordt mooi en inderdaad niet zoveel afwerkdraadjes ook wel eens leuk, toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die wordt prachtig zeg! En ook leuk gecombineerd zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een Fleur en kleur,zeg.
    Echt heel leuk,je deken.
    Je bent geloof ik best een hele creatieve dame.
    Mijn complimenten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi en de baboesjka erbij,perfect,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleuren en je sprei vind ik zo gaaf! lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk vrolijk, je zegt makkelijk maar ik vind het bijzonder knap gedaan! Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een kostelijk gezicht die 2 op de bank.
    Je deken vind ik heerlijk kleurig woren.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...