vrijdag 19 augustus 2011

Puddingvormen.



Een wat onwillige computer zorgde ervoor dat ik even niet kon bloggen.
Maar voor ieder probleem is er een oplossing, de computer doet het weer en dus kan ik weer posten.
Vandaag wil ik jullie graag de werkelijk geweldige verzameling puddingvormen van mijn vriendin laten zien.
Ze spaart al jaren deze vormen en  dat is ook wel te zien aan het aantal.
Ik heb nooit geweten dat er zoveel verschillenden vormen zijn. 



Tot voor kort bewaarde ze veel van haar vormen in dozen. Maar nu was er een kamer over en deze werd ingericht als "klein" puddingvormen museum".


In allerlei kleuren, maten en afbeeldingen.
Honderden heeft ze er inmiddels.


En niet alleen vormen maar ook reclameborden, blikken, kistjes, doosjes, boekjes, recepten enz.
Het is zo leuk om allemaal bij elkaar te zien.




Pastelkleurtjes bij elkaar.


In deze vitrine bewaard ze o.a. oude puddingverpakkingen.


En denk nu niet dat dit alles is.
Beneden in de woonkamer staan nog twee heel grote vitrinekasten helemaal vol.

6 opmerkingen:

  1. Jeetje, dat is met recht een "klein" museumpje", ik wist ook niet dat er zoveel verschillende puddingvormen bestaan. ( laat staan dat er niet aan moet denken om ze allemaal af te stoffen) Wel een prachige verzameling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjeemie wat een mooie verzameling zeg .... en wat veel verschillend.... wens jee een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjee zeg....nog nooit zoveel in één keer bijelkaar gezien....
    Een soort snoepwinkel voor me ;0)
    Een zeer bijzondere verzameling, leuk dat ik even in haar museum mocht kijken...
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzondere verzameling. En wat en soorten.
    Ik hoop dat er veel mensen komen kijken.
    groet petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dan dacht ik al dat ik n verzamelwoede had........ heel erg leuk om te zien, dr zitten wel heeeel mooie bij en dan die oude verpakkingen, prachtig!
    8 marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij was net op tv!!! Wat een leuke verrassing. Ik volg je blog al een tijdje. Kwam heel toevallig hier terecht via een zoektocht naar puddingvormen.

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...