dinsdag 10 mei 2011

Astrid Bears.


Genoeg om te laten zien maar om allerlei redenen gewoon geen tijd en inspiratie om te bloggen.
Maar ik ben wel creatief bezig geweest.
Één keer per jaar is er een grote poppen en berenbeurs in Ahoy in Rotterdam. En ik probeer daar, als het maar enigzins kan een bezoekje te brengen. Inspiratie opdoen, materialen kopen en gewoon heerlijk rondstruinen.
Ik breng dan ook zeer zeker een bezoekje bij de stand van Astrid Maas van Astrid Bears.
Haar beren zijn snoepjes om te zien en ik kan het dan ook niet laten om een pakketje bij haar te kopen.
En het resultaat laat ik jullie graag zien.


Stof knippen, in elkaar naaien, opvullen en dan komt het leukste de kleertjes maken.
Eerst duik ik in mijn lappenkast om de geschikte stofjes te zoeken en dan knippen, de naaimachine op tafel en rommelen maar.


Ik heb voor mijn verjaardag van mijn lieverd een geweldige naaimachine gekregen met een mogelijkheid aan steken en trucjes. En hier mag ik graag mee spelen.
Het is nog een hele klus om zo'n machine te leren kennen maar stukje bij beetje begint het aardig te lukken.



Wil je nog meer beren van Astrid zien breng dan zeker een bezoekje aan haar blog.


Het was zo leuk om aan dit beertje te werken.

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi beertje,dat hoedje is ook super!
    Ik ga ook elk jaar naar rotterdam,wij vertrekken dan vanuit Diepenbeek met een hele bus.Heel leuk.
    Zelf heb ik ook al een beertje gemaakt van Astrid,zij heeft heel mooie beertjes dat is waar.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wat een lieferd mooi gemaakt leuk dat je weer af een toe weer een berichtje plaats groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Georgeous bear!...I am still getting to know my new machine,,they are so technical these days aren't they?
    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww wat een prachtige beer heb je gemaakt.
    Zo leuk aangekleed.
    Echt een schat.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het is echt een snoesje hoor.
    Je kunt er trots op zijn.
    En het lijkt me heerlijk om je naaimachine uit te proberen.
    Succes, op naar de volgend crea........
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaahhh wat een schatje weer! Ik vind de kleding ook heel erg goed geslaagd. De kleurtjes, het feesthoedje, alles helemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat een schatje is dit Marja, ik hoop dit jaar ook naar de beurs te gaan want het lijkt me zo leuk. De laatste keer dat ik er was is wel zo'n eeuwigheid geleden (20 jaar). Ga ook even naar je link kijken.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dear Marja,
    oh what nice!! I´m late, but we start on 9. May to Netherlands for a short holiday, first Roermond to friends and then Hellevoetsluis and we are back yesterday. Now I see your little sweetie!! Your bear is very adorable and he is a charming boy. The cloth is total matching with the small patch. And the hat is sweet too!! I´m pleased, that you love the creative working with him! You have done a great job!!
    Wishing lot´s of joy with him and when we meet us in Ahoy, show me the bear, yes? Thank you very much for this lovely post with my link and have a wonderful weekend
    with love
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat n schatje en die broek, zo leuk!
    * marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Related Posts with Thumbnails