zondag 25 juli 2010

The things I like about goïng on a holiday.


Hello, hello it's me again, Luna. They haven't asked me what I like about goïng on a holiday. So while H. and M. are taking a nap I kidnapped the laptop and tell you what I like about visiting another country.
We did a lot of walking. I love it.

Hallo daar ben ik weer even, Luna. Ze hebben mij nog niet gevraagd wat ik leuk vind van het op vakantie gaan. Dus terwijl mijn baasjes uitslapen heb ik de computer even ingepikt en zal ik jullie vertellen wat ik leuk vind van het bezoeken van een ander land.



Sometimes I can run and run and sometimes there is a belt around my neck.

Soms mag ik heerlijk los rennen, en soms moet ik een riem om mijn nek.
In the caravan I may sit on the bench, okay they put a plaid on it, but it's a nice place to do a nap.

In de caravan mag ik op de bank, thuis natuurlijk niet, okay er ligt wel een plaidje op maar het is een heerlijk plekje voor een klein dutje.

Sometimes I love doïng othing.

Soms hou ik ervan om even helemaal niets te doen.


The beach one of my favorites.

Het strand is mijn favoriet.

Water, cool cool water !!!!
Water, koel, koel water !!!!

 


3 opmerkingen:

  1. where are you Marja!? I hope youre enjoying yourself as much as luna is!
    have fun
    vivian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Luna om even tot je te spreken.
    Volgens mij heb je niets te klagen bij die baasjes van je.....
    Ze hebben het wel eens over een hondeleven...maar dat heb jij zeker niet....;)
    Jij leeft als in een droom volgens mij.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoezo thuis mag je niet op de bank er kan toch ook een dekentje op

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...