zondag 14 februari 2010

Nieuwe dingen



Wat is het akelig stil hier op mijn blog. 16 januari mijn laatste berichtje.
Dat komt eigenlijk doordat ik met allerlei dingen bezig ben, ik heb een opdrachtje binnen gekregen van een webwinkel. Ben best wel een beetje trots. Er moeten nog een aantal eierwarmers afgeleverd worden.
Ik heb mijn hobbykamer opgeruimd, en dat is heel veel werk, maar daarover later meer.
En een nieuwe uitdaging. Ik heb het boek 200 crochet blocks gekocht en heb me voorgenomen om ze alle 200 te haken. Inmiddels zijn er 7 klaar. Foto´s volgen later.
Maar de meeste tijd gaat nu even zitten in het opvoeden van een pup.
Luna is ons nieuwe huisdier. Een schat van een labradoodle. Zindelijke maken, uitlaten, benchtraining enz. enz. kost een boel tijd maar je krijgt er zoveel voor terug.
Vandaar mijn afwezigheid op Rosabears.
Maar we hebben nu allemaal ons ritme een beetje gevonden dus zien jullie snel weer nieuwe dingen van mij.



Het valt nog niet mee om een beetje leuke foto te maken van een heel beweeglijk hondje.


2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve en mooie pup, ik wens jullie alle geluk en heel veel plezier ermee, het is een drukke maar oh zo leuke tijd als ze zo klein zijn hè ;-)...

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar hou ik je aan: snel horen we weer van je en zien we vast weer de prachtigste dingen. Veel succes en veel plezier met je lieve puppy!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...