zaterdag 16 januari 2010

Love-Me-Memories-Bears



Een Love-Me-Memories-Bears is een beer met een herinnering.
De beren kunnen gemaakt worden van stof welke een herinnering voor de opdrachtgever zijn, bijv. kleding, deken o.i.d. Maar ook van bijvoorbeeld gordijnstof om de beer helemaal bij de sfeer van het interieur te laten passen.
Deze beren zijn gemaakt van Vintage stof van gordijnen.
Maar er is nog veel meer mogelijk.
Ze passen goed in een Brocante en Antiek interieur.
De lengte beer van deze beren is 38 centimeter.
Andere maten ook mogelijk.
Prijs: vanaf € 35,00 inclusief verzendkosten.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...