zaterdag 9 januari 2010

Lace


Het begin is er: Atelier Rosabears. In 2009 hebben een aantal Rosabears een nieuw tehuis gekregen. En zijn de eerste stappen op weg naar iets nieuws gedaan. Heerlijk om hier mee bezig te zijn. En dan de enthousiaste reactie's wanneer de beertjes zijn aangekomen op hun nieuwe adres. Lace heb ik nog net voor de feestdagen opgestuurd, en heeft een mooi plekje gekregen in een tot woonhuis verbouwde boerderij. Ik weet zeker dat ze zich daar thuis zal voelen. Ze is daar niet alleen, nog twee andere beertjes hebben daar een plekje gekregen. Mary bedankt voor het vertrouwen en je enthousiasme.







Interesse in mijn beren of workshop ????? E-mail: rosabears@live.nl

8 opmerkingen:

  1. Die Kleine ist wieder soooo zuckersüß :O)) Ein schönes Wochenende und GGL Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beauitful sweet little bear, I love her clothes.
    Happy New Year.
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoepig beertje is dat geworden. Echt een pláátje!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn werkelijk schoonheden die je maakt, zo lieflijk en tot in de puntjes verzorgd allemaal. Om verliefd op te worden.

    Een fijn weekend gewenst,
    lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,

    Wat een super lieve beer heb je gemaakt! Mis je ze niet ontzettend als ze weg zijn? Mijn oma maakte ze ook graag zelf. Ik heb nog een van haar op de kast staan in de kamer van mijn jongste dochter. Een hele mooie herinnering!

    Geniet van je weekend!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Best wishes of a happy year!

    I wish you so much so much success for your job bears, you deserve him it is what you do.

    A great embrace

    Rosarita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pffff, was ik weer de hele week ziek :-(
    Buikgriep, ach je wilt het allemaal niet weten.
    Nu gaat het wel weer en hopelijk de goeie kant uit. Maar nu loop ik natuurlijk hopeloos achter met alles. Vandaag moest de boom nog afgetuigd worden, voordat hij dat uit zichzelf ging doen. En nu is het zo kaal, maar er ligt ook nog stapels was...een berg emails op me te wachten, terwijl ik zin heb in heel andere dingen, bijvoorbeeld nog een beer maken! Of een workshop mixed media geven ;-).
    Je vroeg me naar de tijdschriften die ik van de kerstman kreeg: Somerset living, Somerset Studio's en Art journalling. Doe jij dat eigenlijk nog, een dagboek/tuinboek bijhouden of gebruik je daar alleen nog de computer voor? Ik hield vroeger van alles bij, maar ik merk dat ik nauwelijks tijd heb om er nog eens naar te kijken. Ach het leven is toch veel te kort! Groetjes en een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige beren maakt u, ik vind ze echt zo lief!
    Mooi weblog ook, mag best even gezegd worden al zal dat vast vaker gebeuren!

    Groetjes, Meia.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...