woensdag 15 april 2009

Outdoor Wednesday.




















Het is weer Outdoor Wednesday. En wat een geweldig voorjaarsweer is het. Het weekend was een heerlijk weekend om in de tuin te werken. En dat hebben we dan ook heel veel gedaan. De contouren van de tuin zijn klaar, nu is het nog een kwestie van planten. Bijna alle Buxus van onze campingtuin hebben we nu verplant. Zo'n 80 meter buxus was/is het in totaal. De buxus vogels hebben ook een plekje gekregen op de uiteinde van de paden. En op het andere uiteinde staan 2 grote struiken te wachten op nog meer vogel knipwerk. De schaal met de kikkers staat als middelpunt /zichtlijn op de kruising van de paden. Moe maar voldaan na zo'n weekend uitspitten, planten, schoffelen, sjouwen, terras leggen liggen we zondagavond al heel vroeg in ons bed.


Its Outdoor Wednesday again. We have been working very hard this weekend in our new garden. The weather was great and so we have done a lot of planting, lay down a terrace and get rid of a lot of weed. The buxus birds have got a place at the beginning of the pad. And the scale with the frogs has got its place in the middle of the garden.




Voor meer deelnemers aan Outdoor Wednesday kijk op de blog A Southern Daydreamer.

For more participants at Outdoor Wednesday visit the blog A Southern Daydreamer.

15 opmerkingen:

  1. Het word al een mooie tuin.
    En lekker dat je je daar zo kunt vermaken.
    De vogels zien er goed uit.
    Heb je die zelf zo gesnoeid?
    Vandaag kun je weer genieten.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,
    het gaat er steeds mooier uitzien, je buxusvogeltjes zijn erg mooi, en mooie bloesemfoto's.Je vorige post was trouwens ook geweldig, wat heb je veel mooie dingen gemaakt zeg,ik heb echt bewondering voor je.De tilda haasjes zijn ook zo leuk geworden,en ook al je paaskransen en stukjes, echt geweldig.
    Fijne dag,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marja, wat hebben jullie een werk verzet, maar het resultaat is er na, het wordt al prachtig. Wat een mooie buxusvogeltjes, een heel werk om dit zo in vorm te knippen, maar wel leuk.
    Het was leuk even te mogen kijken in je tuin.
    Fijne avond en groetjes,

    Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous garden! Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,wat heb je toch een leuke en gezellige blog!Wat een hoop mooie dingen laat je hier zien!Je beren zijn ook zo lief!
    Ik ben blij dat je tussen mijn volgers stond,anders had ik dit alles moeten missen,super!

    Groetjes,Sabiha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG is dit je tuin al???????

    Ik dacht dat het een of ander fancy voorbeeld was, ik kan mijn ogen niet geloven! Wat hebben jullie keihard gewerkt zeg! Ik geloof dat ik mijn woorden nu al terug moet gaan nemen! Hahaha ik denk maar dat dat commentaar jullie een zetje in de goede richting gegeven heeft (geintje hoor!). Pet af! En hoed erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy Outdoor Wednesday Marja..Sorry I haven't been around as much lately..... I haven't felt good. Thanks for sharing your photos.~ Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Marja,
    First time to your blog. Your pictures are beautiful, Love that garden.

    Thank you for visiting my blog. I am excited about meeting new people.

    Have a great day!
    Crystal
    thehummingbirdcottag.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your garden looks beautiful...can't wait to see more!
    warmly,
    chasity

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie tuin met kas heb je zeg, prachtige fotos ook. echt genieten. fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi MArja, wat mooi...ik dacht eigenlijk een tijdje geleden dat je ging verhuizen...had ik dat verkeerd begrepen? Dit wordt helemaal een plaatje..ik heb ook heel veel buxus in mijn tuin en het mooie ervan is dat je er het hele jaar plezier van hebt...je kan er ook nog eens lekker van snoeien om te gebruiken in decoraties...ben benieuwd naar het eindresultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Marja, veel werk, maar wel leuk om buiten te zijn en te knuddelen niet waar, dus jullie hebben een campingtuin, leuk!!!! Daar zullen jullie wel vaak naar toe gaan met mooie dagen. Ik heb momenteel ook niet veel geknutseld, had nog 2 opdrachten staan met dosen, die moeten dus af, maar ik denk dit seizoen werken we liever buiten en bij regen en koude gaan we wel weer aan de slag binnen, dus mijn beren dame staat nog in de wacht,;))), fijn weekend meid, hopelijk komt weer snel de zon door want hier regent het nu flink. liefs van jeany

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige mooie en grote tuin hebben jullie.Er is vast altijd wel wat te doen.Ik hoop dat jullie dit weekend heerlijk kunnen genieten, de weersvoorspellingen zij wel goed.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marja,
    kom je even langs op mijn blog,er wacht je een hele mooie Award.
    groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...