maandag 20 april 2009

18 april t/m 24 april

Week 4


Zondag gezaaid en dinsdag komen de eerste zaadjes van de Afrikaantjes al op.


We hadden gehoopt dat we de aanhangwagen nog 1 keer nodig zouden hebben maar we zullen volgende week toch nog een keer aan moeten koppelen. En dat terwijl er toch heelveel past in zo'n kar. Vandaag is de tuinset aan de beurt, want nu het terras klaar is en het weer nog steeds zo mooi, willen we wanneer we op de tuin zijn ook wel even kunnen zitten. De bank gaat mee en de beelden. Zink en vaste planten. Terug naar huis laat de aanhanger d.m.v. kreunen en steunen toch wel weten dat ie nu wel heel zwaar beladen is.


Zondag om 8.30 uur zijn we alweer op de tuin. We laden het eerste gedeelte op de kar, service van de volkstuinvereniging, en brengen weer een vrachtje weg. Ik had nog 8 grote buxusstruiken uitgespit welke een plek gekregen hebben langs het pad . Ben er nog niet helemaal uit of het bollen of pyramide's gaan worden maar ze moeten eerst maar eens goed aanslaan. Dat geeft mij de tijd om erover na te denken. Een oude waskit met hosta heb ik geplaatst op een boomstronk. Misschien dat ie hier nog een beetje veilig staat voor de slakken. De houten bank heeft zijn plekje gekregen aan het uiteinde van het pad. De tuinset heeft een plekje op het terras. De beeldjes hebben ook een (voorlopig?) plekje en zo begint het al een beetje een Marja (en natuurlijk ook een Hans) tuin te worden. De gisteren uitgeschepte rozen zien er een beetje verlept uit ik hoop dat ze de reis overleefd hebben. Maar flink water en mest geven deze week. Gezaaid maandag 20 april. stokroos, lupine en tuinbonen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...