maandag 3 november 2008

Swap



Een korte post vandaag, maar ik wilde jullie niet mijn geweldige swapcadeautje onthouden.
Het picasa forum had voor zaterdag 1 november een swapdag georganiseerd en mijn swapmaatje was Karin. Blij verrast was ik met haar cadeau. Echt helemaal Rosabeer/Rosabears.


Ik vond het doosje al zo mooi, maar toen ik het deksel eraf haalde vouwde zich dit voor mij uit. Een naaidoos met inhoud, schaartje, lintjes, knoopjes, garen enz.


Verder zat er ook nog deze speldenkussen in en een zakje met thee.
Dat wordt gezellig knutselen op mijn hobbykamer, naaidoos uitgestald op tafel, speldenkussen bij de hand en een lekker kopje rooibosthee.
Ik ben er ontzettend blij mee. Jullie moeten zeker eens een kijkje nemen op Karin's blog of op haar site.


Karin ontzettend bedankt.


En dit was mijn swapcadeau voor Karin.


15 opmerkingen:

  1. Wat is dat een leuk idee zeg en ook zo ontzettend mooi gemaakt! Ik kan me goed voorstellen dat je daar heeeel blij mee was! Complimenten voor Karin, maar ook voor jou natuurlijk, want je beer is weer om op te vr...Fijne week, groetjes!

    haha zie dat ik met de word verification 'loeder' in moet typen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een orginele swap heb jij van karin gekregen, erg leuk! ook helemaal passend in jouwn kleuren. en die beer die jij gemaakt hebt is ook weer een schatje, karin zal er zeer blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben beide leuke dingen gemaakt. Prachtig die naaidoos, maar ook jouw beer is super.
    Veel plezier ermee.

    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het ook al bij Karin gezien, en ik kan me voorstellen dat jullie beiden erg blij waren, het ziet er zo mooi uit!! Ik ben helemaal weg van dat beertje met kant, wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Marja, nice gifts. I am sure the gift you received comes in handy when doing your cute bears :-)

    Have a nice rest of the week! Hope we'll see some sun later this week.
    Groetjes, Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit doet me denken aan de vorige swap toen ik van jou ook zo'n lief beertje kreeg, deze staat in t kratje op mijn kast nog steds mooi te wezen. Je hebt zelf ook een lief kadootje gekregen van Karin ;) Vel plezier ermee. groetjes van je valentijns swappie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goede ruil..en je weet..
    vind je het niet mooi?
    ga dan niet huilen
    Sint geeft je geen bon
    dan kun je ook niet ruilen
    (ons familiegedichtje met Sinterklaas...doet het altijd leuk...maar dit zijn 2 topkadootjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je swap van Karin is inderdaad super! Ik had hem even gemist in het swapalbum. Heel origineel en knap gemaakt. Daar heeft ze een hoop tijd in gestoken. Maar jou beer is ook geweldig. Ik blijf het zeggen; ik vind het zo knap gemaakt. Ik waag me er maar niet aan. Veel plezier met je swapcadeau!
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige naaibox!! En wat een karwei om dat te maken zeg.. Je beertje is ook heel mooi, echt een SuperSwap! Ik ga ook maar eens op picasa kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful box! A wonderful surprise!
    Hugs,

    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er schitterend uit,
    wat een prachtig swapkadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige cadeautjes zeg, ik vind die naaidoos helemaal te gek. En wat heb jij een lief beertje gemaakt voor je swappartner. Echt heel veel aandacht hebben jullie eraan besteed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marja , ik vind jullie cadeautjes geweldig !
    Omdat ik je regelmatig bezoek en van je blog geniet , kan je bij mij op mijn blog een award ophalen .
    Hoop dat je hem wil ontvangen ;o)
    Lieve groet van Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vergeet je niet om je award op te halen ??
    Liefs Rini

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Related Posts with Thumbnails