dinsdag 7 oktober 2008

Rozen merklap.

Borduren doe ik graag maar ik vind wel dat er zoveel tijd in gaat zitten voordat je eindelijke wat resultaat ziet. Vandaar dat het vaak van die lange termijn klussen zijn. Aan deze rozenmerklap heb ik toch wel bijna een jaar gewerkt. Maar zo met de geruit passe-partout er omheen past ie wel weer heel mooi in mijn hobby kamer. Ik wordt vrolijk van de kleurtjes als ik er naar kijk.

I like to embroider but it cost so much time before you can see any result. This rosesampler cost me almost a year working on it. The colours make me happy when I look at it.

Wanneer ik met zo'n project bezig ben neem ik me altijd voor om niet meer aan zoiets groots te gaan beginnen, maar eigenlijk weet ik nu al dat als ik weer een mooi borduurpatroon tegenkom er me toch maar weer aan waag.


Everytime when I started a new embroidery I promiss myself this is the last time I start a big embroidery but when I see a new pattern and I like it I buy material and start again.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig en kan niet wachten tot je met je volgende lange termijn project begint! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. your embroidery is very lovely...can imagine how much work there is with such items....but a very lovely result :O)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...