maandag 13 oktober 2008

Findings Of The Week




Deze week 2 verschillende f.o.t.w. Allereerst dit rozenblik, het dienblad had ik al eens eerder bij een kringloopwinkel in het oosten van het land gevonden, en deze week vond ik het blik erbij. Ik vond het wel bij elkaar passen en nu staat ze samen op de schouw van de afzuigkap in de keuken.

This week two very different f.o.t.w. First of all this thin can with roses on it, the tray I had found a couple of months ago and last week I found the tin can.

Dit peper en zoutstel lag helemaal zwart onder in een doos en ik zag er wel wat in. Thuisgekomen gepoetst en zie wat eronder het zwart vandaan kwam.


This salt and pepper set was under a layer of dirt and I found it in a box, at home I polish it and see what's under the dirt.

Staat vast heel mooi op de gedekte kersttafel.

It looks great on the Christmastable I think.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie setjes!

    Ik ben zelf ook helemaal niet zo'n Halloween type. Op verzoek van mijn jongste hebben we het een paar jaar geleden hier thuis gevierd. Iedereen verkleed, pompoenen uitgesneden, verstoppertje in huis (daar hebben wij echt een huis voor). Dat was leuk! Maar de gelegenheid om zelf dingen te maken, vooral van papier, laat ik niet snel voorbij gaan en ook decoreren vind ik leuk. MAAR...ik ben nu nog met een swap bezig, hij gaat straks de deur uit en er is hier nog helemaal niets gedecoreerd! Ik moet nog beginnen en alle zelfgemaakte dingen zijn opgestuurd. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een supermooie vondsten bij de kringloop !
    was vast een hele leuke verassing na die poetsbeurt hihi

    veel plezier ervan en een fijne dag gewenst!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je peper en zoutstel! En wat leuk dat je een blik bij je dienblad gevonden hebt, mooie roosjes staan er op! Je staat er weer bij hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja, Thanks voor je reactie op mn blog! Ik vind de jouwe ook helemaal af! Ik kan er ook zo enorm van genieten als ik zo een vondst doe en krijg dan een blij gevoel als ik het mooi in mn interieur kan plaatsen!
    Ik had nog nooit gehoord van de waterleidingduinen maar begrijp absoluut waarom je er niet genoeg van kan krijgen! Vind je beren ook enorm mooi en sta steeds versteld van wat sommige mensen kunnen maken! Heel mooi!
    Tot blogs! En ik zet jouw blog alvast ook bij mijn favorieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww.....ik vind je peper en zoustel supermooi. Dat is nog eens een vondst.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...