maandag 11 augustus 2008

Special bear for a special friend.


Voor de verjaardag van mijn vriendin maakte ik deze beer. In haar slaapkamer staan al wat oude beren en ik vond dat een Rosabeer daar niet mocht ontbreken. Dus heb ik vorige week wat beren overuren gemaakt met deze teddy als resultaat.


Its my best friends birthday and I made her this teddy. She had some old bears sitting in her sleepingroom and I think there has to be a Rosabear too. So I did some bear overtime this week and this is the result.



De beer is gemaakt van zachte krulmohair, en ik heb hem deze keer bewust niet kaalgemaakt omdat ik wist dat ze dit soort beren leuker vindt.


The bear is made of soft curly mohair, and I did not use my pair of scissors this time to make it old looking because my friend likes curly bears the most.





Ik gaf de beer een rood geruite strik om, en een hart van een stofje met beertjes en het geruite stofje met een rood knoopje maken hem helemaal af.


I put a red bow around the neck and a heart on the chest.



De beer zit hier op een vismand (tenminste ik denk dat het een vismand is) en een gehaakt tafelkleedje welke ik allebei gevonden heb in de kringloopwinkel.


Here teddy is sitting on a, I think it is, a fishing corf and a table cloth I found at the thrift store.

Sommige van de foto's heb ik bewerkt met een fotobewerkings programma. Vooral de antique look effecten vind ik wel bij mij beertjes passen.



2 opmerkingen:

  1. Hoe lukt het jou toch telkens weer, om ze er zo lief uit te laten zien? Ik vind ze geweldig !!
    Mijn welgemeend compliment!
    Fijne zaterdag,

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n berenblog! Ga jij ook altijd naar Ahoy naar de poppen- en berenbeurs? Ik ben er een aantal keren geweest vond het een heel avontuur m.n die dames die daar met die enge babypoppen rondlopen.
    Ben zeer benieuwd wat hier nog komen gaat!
    Groetjes L.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...