dinsdag 25 maart 2008

Meisje met bloemen


Dit schilderijtje heb ik al lang in mijn bezit. Eigenlijk is het geen echt schilderij het is een op een plaatje hout geplakte afbeelding.
Maar voor mij heeft het een speciale betekenis. Als kind gekregen van mijn opa en oma, ooit eens een hele tijd op zolder beland en nu toch weer een prominent plekje in huis.
Gewoon omdat ik het een lieve afbeelding vind.
Romantisch, bloemen en de jurk gewoon leuk.
En zo zie je dat de rozen al heel lang een speciale aantrekkingskracht op mij uitoefenen.

This painting I have got from my grandpa and grandma.
It is very special for me, because 30 years ago my grandpa and grandma new that I love flowers.
I love the romantic image, the dress and the flowers.

3 opmerkingen:

  1. Ja, ik blijf dit ook een prachtig plaatje vinden. Het doorleefde spreekt me aan, maar zeker ook het verhaal er bij. Ik vind het grappig dat je vaak het meest hecht aan dit soort dingen, misschien heb je ook wel een 'echt' schilderij van je opa en oma gekregen, maar is dit toch waardevoller voor jou. Koesteren! (maar dat hoef ik geloof ik niet meer te zeggen). Groetjes L.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je net nu ik vandaag weer een bezoekje breng dit plaatje hebt geplaatst.... je weet wel dat ik t een dotje vind ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schat van een schilderijtje met een schat van een meisje erop! Zoiets overleeft de tijden door de liefde ervoor van de degene die het in het bezit heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...