zondag 3 februari 2008


4 opmerkingen:

  1. ooooohhhh ik heb je gevonden, nog een blog erbij!! hartstikke leuk!'
    heel veel succes en hij staat bij mijn favorieten,dus blijf je volgen!!

    groetjes manuela (picasa)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Marja, dat ziet er allemaal veelbelovend uit! In elk geval veel succes met je blog. Hier nog een leuke link voor jou: http://www.mirabaer.de/Links.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute bears:))Good luck to your blog,this is a very good start:))
    Greetings from Finland!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je blog van het einde tot dit begin bekeken en genoten !
    Zie je zeker weer een keer terug !
    En ... ik hoop antwoord te krijgen over je rozen lap .
    Groetjes Rini

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...